Un estiu ple de campanyes

El final de l’estiu va arribar… i no sabem si tu partiràs perquè se t’acaben les vacances o si ets dels tardans que encara les comença ara. El que sí que sabem és que, encara que pugui semblar el contrari, les rotatives no han parat durant el sector estival i les marques ens han deixat diverses campanyes dignes d’esment:

Andalucía Out of Office

Turisme d’Andalusia començava la campanya fent-nos pensar bé en què Fora de l’Oficina anàvem a deixar durant les nostres vacances. Ens proposa trencar amb els tradicionals missatges formals i fats i personalitzar el missatge amb textos que animin a visitar la comunitat.

Amb frases com: “M’enxampes a Sevilla, així que no em posis reunions, posa’m mitjana d’aladrocs” o “Avui canvio l’alarma per l’Alhambra. Ens veiem a la volta” treuen tot el seu humor per a convidar a conèixer la seva comunitat.

Quètxup, amb titlla

Rectificar és de savis i si és per a llançar una campanya que generi impacte i atenció dels usuaris, millor. És el cas de Helios, que després de molts anys escrivint malament en els seus envasos la paraula Quètxup (ho escrivien sense titlla), ha rectificat i han demanat disculpes amb una lona en el centre de Valladolid que deixava clares les seves intencions: “Perdó. No tornarem a escriure el nostre quètxup sense titlla. El quètxup d’aquí ha de portar titlla.

Però no sols es va quedar aquí, la marca va realitzar una campanya multicanal, on feia públic el seu error i treia pit per haver-ho corregit.

Goiko, Risketos i La Palo

Les xarxes socials i el real estafi, hi ha vaces que fan el salt a la vida real i si saps com aprofitar-lo, hi ha moltes possibilitats que aconsegueixis l’èxit. Goiko i Risketos han sabut aprofitar-ho per a la seva última col·laboració i no podia ser ningú millor que La Pal, la protagonista de l’anunci.

Per als més despistats, la creadora de contingut coneguda com a “Pal” va ser una de les més comentades durant l’última fira de Sevilla. No va ser el seu vestit el que va donar que parlar, sinó el to de la seva pell. El seu marcat bronzejat va treure a relluir l’enginy de molts internautes, que el van classificar com a “bru cèntim” o “bru Risketo”.

Així és com les dues marques van decidir centrar-se en la seva figura per a l’última campanya, aconseguint que en línia i offline s’unissin per a una campanyes d’èxit.

Nostàlgia de la mà de Carrefour

Aquest estiu Carrefour ha sabut impactar d’un mode original a la generació Millenial. Qui no ha fantasiat amb treballar en un supermercat com a reposador en patins? Carrefour ho ha fet realitat! I no el per als seus empleats.

Sota el nom “Roller -Hour” la cadena de supermercats ha permès que en horari de 16.00 a 17.00, els consumidors puguin patinar pels seus passadissos al mateix temps que realitzen la compra.

D’aquesta manera, Carrefour ha aconseguit generar un impacte major al mateix temps que convida, de manera directa, a realitzar una compra en els seus establiments.

Protecció solar en gran

Cada any són més les marques que busquen conscienciar sobre la incidència de la radiació solar i la importància d’utilitzar algun fotoprotector. En aquesta ocasió la marques Cantàbria Labs, ha volgut promocionar la seva marca de fotoprotectores amb una acció que ha captat l’atenció dels més despistats.

Una lona instal·lada en el centre de València ha servit per a conèixer el nivell de radiació ultraviolada en temps real mitjançant una gran fletxa que es movia en funció de les variacions de la incidència del sol.

Beach Horror Story

Les pel·lícules de terror també arriben a la platja. Aquest estiu, per a promocionar la reedició de la famosa pel·lícula de terror Sé el que vau fer l’últim estiu, la platja del Campello a Alacant es va convertir en el lloc triat per a un passeig estiuenc del famós Fisherman de les pel·lícules tradicionals.

Només es tractava del rodatge d’un espot, però va aconseguir generar l’impacte necessari per a donar a conèixer que la reedició del clàssic dels 90 estava de nou en cinemes.

Aquesta és només una selecció de les unes de les campanyes més destacades d’aquest estiu però… ens ha quedat algun pendent? Quin trobes a faltar?

Artículos relacionados